Ne Aramıştınız?

22 Ağustos 2017 Salı

Catrice Absolute Eye Colour 790 Tekli Farın Uygulaması


Merhaba

Dün Catrice markasının tekli farından konuşmuştuk ya,bugün de uygulanmış halini göstereceğim demiştim.
Geldim anlatmaya.
Lafı hiç uzatmadan makyajın detaylarına geçiyorum.

Ten makyajımda Yoko cilt bakım ürünlerinden bb kremi kullandım.Kapatıcı falan uygulamadan direk Loreal Paris True Match aydınlatıcılardan icy glow rengini elmacık kemiklerimin üzerine uyguladıktan sonra Nyx markasının Wonder Stick kontür ürününü bronzer olarak elmacık kemiklerimin üzerine uyguladım.

Daha sonra göz kapaklarımın üzerine ten rengi bir toz far ile taban hazırladım ve dünden beri sözünü ettiğim Catrice 790 numaralı farı katlanma bölgeme dağıtarak uyguladım.Soğuk gri bir ton olduğu için gölgelendirme işinde oldukça başarılı bence.
Sonrasında bu farı yukarılara doğru taşırıp vermeye çalıştığım gölge etkisini keskinleştirmek için daha koyu bir gri farla ince fırça ile beraber sadece katlanma bölgesinde ince bir hat oluşturdum.Çok yaymadan sadece renkler birbirine karışsın diye üzerinden geçip onu da öylece bıraktım.
Bütün bu katlanma bölgesiyle işim bittikten sonra göz kapağıma kullandığım aydınlatıcı ve rujla uyum sağlaması adına pembe ışıltılı bir farı uyguladım.
İnce ve biraz kuyruklu bir eyeliner çektikten sonra maskaramı sürdüm ve göz makyajımı da tamamladım.

En son olarak da rujumu sürüp makyajı bitirdim.

Ürünlerin tam adlarını ve markaların instagram linklerini instagram paylaşımımda görebilirsiniz.
Umarım keyifli bir yazı ve beğendiğiniz bir makyaj olmuştur.
Başka yazılarda görüşmek üzere :)

2 yorum: