Ne Aramıştınız?

6 Temmuz 2017 Perşembe

Garnier Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyici | Kirpik Uzatma Etkili


Merhaba

Hep makyaj yapmaya yönelik ürünler anlatıyoruz biraz da temizleyici ürünlerden söz etmenin vakti geldi diye düşünüyorum.
Daha önce Garnier markasının tüm yüzü temizlemek amaçlı üretilmiş miselar sularını kullandım.İkisini de blogda yazmıştım.Şimdi ise zorlu göz makyajlarını temizlemeye ve aynı zamanda kirpiklere bakım yapmaya yönelik bir ürününü anlatmak istiyorum size.
Açıkçası almadan önce yine şişirilmiş ürün diye düşünmüştüm.
Yanılmışım.
Çok sık suya dayanıklı makyaj malzemeleri kullanmıyorum ama sürdüğüm zaman çıkartırken beni deli eden bir iki maskaram var.
Neyle sildiysem duştan sonra bile günlerce göz altıma bulaşabilen kapasitedelerdi kendileri.
Ben de bu kadar iddialı bir ürünü direk zamk gibi bu maskaralarla denedim.

Ürünü çalkalayıp bir pamuğa döktükten sonra kirpiklerime biraz işlesin diye göz kapağımda çok kısa süre tutuyorum ve sıyırarak kirpiklerimi temizliyorum.

Sonuç mükemmel.

Hem kirpiklerimi yıpratmaktan kurtuldum hem günlerce panda gibi gezmekten kurtuldum.
Aynı zamanda uzun süredir kullanmadığım maskaralarımı kullanmaya geri döndüm.

Yapısından da kısaca bahsetmek istiyorum.
Yağlı his bırakmayacağını söylüyor.
Bence kesinlikle bırakıyor.Hatta baya bırakıyor.Beni rahatsız eden bir durum değil.Gözümde bezeler oluşturmadı ya da sinir etmedi ama siz bu konuda hassassanız bilmenizi isterim.
Onun dışında ürün kokusuz.
Koku hassasiyeti olan,kokulu ürünler gözlerini yakan ve hiçbir şekilde katlanamayan kişiler rahatlıkla kullanabilirler.

Gelelim kirpik uzatma etkisine.

Ürünü kullandıktan sonra cilt makyajımı da arındırmak için mutlaka üstünden yıkıyorum.
Dolayısıyla maksimum iki dakika gözlerinizde kalacaksa bu ürün kirpiklerinizi uzatacağını hiç sanmam.
Ben bu etkisini de deneyimlemek için yüzümü yıkadıktan sonra küçücük bir pamuk parçasıyla kirpiklerimi tekrardan siliyorum.Hem kaldıysa kalıntıları tekrardan temizlemiş oluyorum hem de uzatma etkisi için zaman katmış oluyorum.

Peki kirpiklerini uzattı mı derseniz oo bir uzadı sormayın her gören kirpiklerin takma mı diye soruyor diyemem.Ama özellikle alt kirpiklerimde biraz belirginleşme farkettim.
Sırf kirpiklerim uzasın diye bu ürünü alırsanız hayal kırıklığına uğrayabilirsiniz kısacası.

Alalım mı almayalım mı diye soracak olursanız ben piyasada ortalama on lira civarında bir fiyata kalitesi böyle olan bir ürün denemedim.
Almaya kesinlikle devam edeceğim.
Siz de böyle bir arayış içindeyseniz şans vermenizi öneririm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder