Ne Aramıştınız?

10 Temmuz 2017 Pazartesi

Bitenler


Merhaba

Onu kullanayım,bunu bitireyim diye çabalarken bir baktım kutu dolmuş.
Hemen hemen hepsi cilt veya saç bakım ürünü ama yine de bu yazıyı yazmak istedim.
Zira bitenler kutusuna yeni girecek bir iki ürün daha var onlara yer açılsın.


Hiç lafı uzatmadan ürünlere geçeyim.

Yves Rocher Hydra Vegetal Yüz Temizleme Jeli

Yaklaşık 1 seneye yakın sürede bitirebildiğim bu ürünü ben çok severek kullandım.
Kullanırken hazırladığım bir yazının linkini buraya bırakayım.
Zamanında hakkında düşündüklerimi daha rahat okursunuz.
Kaldı ki fikirlerim de hala değişmedi.Ürünü tekrardan alabilirim ancak şu sıralar cilt tipim biraz değişken ve ben de yeni ürünler denemenin blog için de cildim için de yararlı olabileceğini düşünüyorum.
O nedenle biraz ara verdikten sonra memnun kalmadığım cilt bakım ürünlerinin arkasını muhtemelen bu jel toparlayacak.

Loreal Elseve Arginine Direnç Saç Bakım Maskesi

Bu üründen blogda başlı başına bir yazı halinde bahsetmedim hiç çünkü aldığımla bitmesi bir oldu gibi birşey.
Ben bu ürünü her duş aldığımda uyguladım açıkçası ve krem gibi sık kullandığım için ne ara bittiğini anlayamadım.
Neden her duşta kullandığıma gelirsek de etkisinin yaklaşık olarak bir saç kremine yakın olduğunu düşündüğüm için ve saçlarıma açıcı işlem uygulattıktan sonra nem açısından toparlanmaya ihtiyaçları olduğunu düşündüğümden diyebilirim.
Ürünü sevdim mi kısmından bahsedeyim.
Fena değil ya.Asla işinize yaramaz diyemem ama tekrar alacak mısın diye sorarsanız yakın zamanda almayı düşünmüyorum.
Bana bir saç maskesinden beklediğim kadar iyi bir beslenme sunmadı.

Got2b Guardian Angel Isıdan Koruyucu Saç Spreyi

Saçlarıma çok sık ısıl işlem uyguluyorum ve aşırı kuruyorlar,bir ürün arıyorum ama çok da para sarf etmeyeyim.İşime yaramazsa üzülmeyeyim diyorsanız bu saç spreyine bakabilirsiniz.
Benim bitirdiğim ikinci şişe bu.
Isıdan müthiş koruduğunu söyleyemem.Saçlarım ince telli ve hergün föne ya da maşaya maruz kalıyorlar.Bu sprey de ancak belli bir düzeye kadar koruyor.
Ben iki şişeden sonra daha sağlam bir ısı koruyucuya geçmeyi planlıyorum ama siz zaten seyrek uyguluyorsanız bu işlemleri,saçlarınız da dayanıklıysa bir nebze işinizi rahatlıkla görebilecek bir ürün bu.

Garnier Miselar Kusursuz Makyaj Temizleme Jeli

Hakkında ne ben burada uzun uzun konuşayım ne siz sıkılın.
Merak ederseniz hakkındaki fikirlerimi buradan gıyabında yazdığım inceleme yazısına ulaşabilirsiniz.
Fikirlerim zerre değişmedi.Bitirdim ve bir daha almayı hala planlamıyorum.

Himalaya Herbals Cilt Soyma Etkili Yüz Temizleyici

Bugün temizleyici ürünleri yazarken haklarında yazdığım inceleme yazılarını buldum buraya eklemek için ve içimden hey gidi günler demek geldi valla.
Ne kadar uzun zaman beni idare etmişler.
Bitirip kutuya kaldırdığımdan tekrar almayı da unutmuşum ama mutlaka yenileyeceğim bu ürünü.
Siz de ne düşündüğümü merak ederseniz buradan inceleme yazısını okuyabilirsiniz.

Maybelline Push Up Angel Maskara

Kesinlikle ama kesinlikle kullandığım son gününe kadar bayıldığım,ilk fırsatta tekrardan alacağım maskara bu.
Seveni de var sevmeyeni de ama ben çok severek kullandım.Her kullanışımda da mutlaka hangi maskarayı kullandığım soruldu.
Kirpiklerim çok seyrek değil güzelce uzatsın biraz da ortalama hacim versin diyorsanız ve bu son zamanlarda moda olan örümcek ağı gibi kirpik görüntüsünden hoşlanmıyorsanız siz de mutlaka bir fırsat vermelisiniz.
Hakkında hazırladığım yazıya buradan ulaşabilirsiniz.

Wet'n Wild Coverall Makyaj Bazı

Bu ürün için a'dan z'ye sevdiğim sevmediğim yanlarından bahsettiğim bir yazı hazırlamıştım.
Hala her kelimesinin arkasındayım o nedenle direk buraya o yazının linkini bırakayım.
Zira yazı yeterince uzadı.

Sleek Flick It Eyeliner

Bir eyeliner bu kadar muhteşem olamaz.
Mükemmel kalıcılık,iyi siyahlık,güzel bir uç ve rahat sürüm.
Ama gelin görün ki aşırı çabuk kurudu.
Kalem eyelinerlar çabuk kurur tamam onda hemfikiriz ama aynı anda alıp aynı anda açtığım bir ürünü hala kullanırken bunu aylardır bu kutuda saklıyorum.
Yalnızca gecelerce kalsın dediğim bir eyeliner aradığım zaman tekrardan alırım kendisini.

Benim ilk bitenler yazım bu şekilde.
Blogu açtığımdan beri birçok ürünü bitirip atmasaymışım keşke dedim çünkü son bir kanı oluşturmak için aşırı mantıklı yazı tipi bu.
Bundan sonra her biteni saklayıp evi bir kat daha çöpleştireceğim.
Yakın zamanda olmaz muhtemelen ama bir sonraki bitenler yazımda görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder