Ne Aramıştınız?

14 Haziran 2017 Çarşamba

Haziran Ayının Okunacaklar ve İzlenecekler Listesi

Merhaba

Haziran ayının ortasında olduğumuzun farkındayım ancak okulum daha yeni kapandığı için böyle uğraşlara yeni yeni vakit bulabiliyorum.
Belki aranızda ne izlesem ne okusam diyenler vardır diye de kendi kendime yaptığım listelerimi aylık olarak buraya ekleyeyim istedim.
Ay sonunda da neler izledim neler okudum yazıları gelir diye düşündüm.

Önümüzde haziranın bitmesine 2 hafta kaldığı için ben bu aylık 2 kitap 6 tane de film eklemek istiyorum listeme.
Biterlerse üstüne eklerim mutaka ancak alt sınırımın bu olmasını istiyorum.

Hangi kitapları okuyacağım?

Jean Christophe Grange - Kızıl Nehirler
Jean Christophe Grange - Leyleklerin Uçuşu

Neden bu kitapları seçtiğimi de açıklayayım.
Öncelikle elimde olan okunmamış kitapları tüketmek istiyorum o nedenle ilk ikimi bunlardan seçtim.
Bittiklerinde bir yazarın tüm kitaplarını okumayı hedefliyorum bu yüzden elimdeki kitaplar bittikten sonra aylık listelerde muhtemelen bir süre hep aynı yazarın kitaplarını göreceksiniz.

Hangi filmleri izleyeceğim?

Lion
I,Daniel Blake
Manchester by the Sea
Nocturnal Animals
A Hologram for the King
Road the Perdition

Bu aylık yine filmleri de elimde olan filmler arasından seçtim,birdahaki ay ölmeden önce izlemeniz gereken 1001 film listesinden seçip devam edeceğim.

Eğer siz de böyle listeler oluşturursanız ve instagramdan paylaşırsanız beni etiketlemeyi de unutmayın :)
Instagramda @diyersenem adıyla ulaşabilirsiniz bana.
Başka yazılarda görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder