Ne Aramıştınız?

20 Nisan 2017 Perşembe

Wet'n Wild Coverall Makyaj Bazı


Merhaba

Wet'n Wild markasının başkaları tarafından efsane addedilen makyaj bazını konuşacağız bugün.

Neler yapacağını söylüyor? 

Gözenekleri rötuşlamayı,ince çizgileri doldurmayı,daha aydınlık bir cilt rengi ve düzelmiş bir ten rengi vaat ediyor.

Ne kadarı doğru?

1.Gözenek görünümü

Açık konuşmak gerekirse ben gözeneklerimde bu ürünle birlikte bir fark gözlemlemedim.
Yapısından ötürü bir nebze dolduruyordur elbet ama benim için gözle görülebilir bir fark yaratmadı.

2.İnce çizgileri doldurmak

Yukarıda da bahsettiğim gibi yapısından ötürü ancak ince çizgileri doldurabiliyor ama gerçekten ince çizgilerden söz ediyorum.

3.Aydınlık cilt rengi

Ürün renk açısından tüpten ilk çıktığında süt renginde daha sonra dağıttıkça şeffaflaşıyor.
Ve içinde sim gibi ışıltı verecek yapılar barındırmıyor.
Dolayısıyla aydınlık cilt rengi deyince gözünüzde aydınlatıcı özellikli bazlar canlanmasın.
O nedenle rahatlıkla söyleyebilirim ki bariz bir aydınlık da vermiyor.
Yine de mat cildinizin üzerinde hoş bir tabaka oluşturuyor ve matlık o kadar da donuk durmuyor.

4.Düzelmiş ten rengi

Yukarıda nasıl ışıltı içermediği için aydınlatıcı baz özelliği görmediğinden söz ettiysem burada da renk düzenleyici herhangi bir pigment barındırmadığı için gerçek manada düzelmiş bir ten rengi yaratmadığını söylemeliyim.
Yine de hafif bir süt rengi barındırdığı için yüzde minimal bir blur etkisi yarattığını düşünebiliriz.

Madem öyle neden kullandım?

Çünkü bu ürün vaat ettiklerini tam olarak gerçekleştirmiyor olsa da makyajın altında güzel bir doku yaratıyor ve fondötenin normalden çok daha rahat yayılmasını sağlıyor.
Ayrıca fondöten uygulamadığım zamanlarda sadece aydınlatıcı karıştırıp öyle kullandığım da oluyor ve bazen üzerinden pudra geçip pudranın kabuklanmasını ve cildimden çok çabuk silinmesini önleyerek rahatlıkla gün boyu kullanmış oluyorum.

Bir daha alır mıyım?

Ben elimdeki ürünü neredeyse bitirdim.Kesip kullanabileceğim kadar ürün kaldı içinde.
O da bitince yakın zamanda almayı düşünmüyorum ben bu ürünü.
Evet fiyatı çok uygun ve evet cilt yüzeyini makyaja hazırlamada ortalama bir başarıya sahip ama makyajın kalıcılığını arttırdığını gözlemlemedim mesela.
Onun dışında gözenekleri biraz daha gizleyen bir ürünü tercih etmek isteyebilirim.
Asla almam ne berbat bir ürünmüş demedim ama bitirir bitirmez koşup almalıyım dediğim bir ürün de değil.

Uzun lafın kısası siz yalnızca dokuyu düzeltsin başka da birşey istemem diyorsanız bakmanızı önerebilirim aksi takdirde her açıdan memnun kalacağınızı üzülerek düşünmüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder