Ne Aramıştınız?

20 Kasım 2016 Pazar

Yves Rocher Hydra Vegetal Yüz Temizleme Jeli


Merhaba

Bugün Yves Rocher markasının bir yüz temizleme jelinden bahsetmek istiyorum.
Açıkçası benim araştırarak aldığım bir ürün değildi ama alırken danıştığım çalışan çok yardımcı olmuştu.
Cilt yapıma bakarak bu ürünü önermişti.
Ürün normal ve kuru ciltleri nemlendirerek ve ferahlatarak derinlemesine temizlemeyi vaat ediyor.
Çok kuru ciltliler için bu durum ne kadar geçerli bilmiyorum ama benim kremlerle dengelenebilen bir kuruluğum var ve jelin cidden kurutmadan güzelce temizlediğini düşünüyorum.
Aynı zamanda mis gibi de kokuyor.Biraz da kokusunun verdiği ferah bir his var.

İlk kullandığım gün yüzümde bıraktığı etkiye çok şaşırmıştım.Cildimin dokusunu çok güzel yapmıştı.Aynı zamanda gerçekten temizlediğini de hissetmiştim.
Böylece kullanmaya devam ettim ve bir aydan fazla bir süredir düzenli olarak sabah akşam kullanıyorum.
Hala verdiği etkinin aynı olduğunu düşünüyorum.

Cildinizi pütürlerden arındırmıyor bu yüzden haftada iki gün peeling yapıyorum ve ikisinin etkisinden çok memnunum.

Daha önce kullandığım temizleme jellerinden farklı olduğunu gözlemleyebildim.
Aslında benim için önemli olan da biraz buydu.
Cildimde düzenli kullanımda farkedilebilir bir doku değişikliği yarattığını düşünüyorum.
Bittiği zaman da gönül rahatlığıyla aynısından alırım.

Ama şöyle birşey var ki bu ve bunun gibi temizleme ürünleri biliyorsunuz kremi,toniği,serumu gibi setler halinde satılıyor.Ve biraz da pazarlama taktiği olduğunu düşündüğüm bir şekilde beraber kullanmanızın daha güzel sonuç vereceği söyleniyor.
Doğruluk payı var mıdır?
Vardır.
Belki gerçekten set halinde kullanmak cilde bazı serilerde daha iyi geliyordur.
Ama ben bu serinin kremini malesef sevemedim.
Onu da neden sevmediğimi ayrı bir yazıda mutlaka paylaşırım ama seriden bir ürünü beğendim diye bütün seriye bayıldığımı düşünmenizi ve o şekilde alışveriş yapmanızı istemem.

Fiyatına gelirsek indirimsiz 50 liraydı ancak doğumgünü kampanyası yla alışveriş yaptığım için kremiyle beraber 50 liraya edinmiştim.
Çok ucuz olmamakla beraber uygun fiyatlı ürünler satan marketlerle kıyasladığımda makul geldi bana fiyatı.

Ürünü sitesinden incelemek isterseniz buraya bakabilirsiniz.Ancak son olarak şunu belirteyim görselde gözüken ürün benim aldığımın küçük boyu.Sanırım benim aldığım boyu daha ekonomik oluyor.

Umarım faydalı bir yazı olmuştur. :)

2 yorum:

  1. ben set halinde kullanmam her biri farklı olur tonik ayrı yıkama jelim farklıdır :)💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle yapıyorum her biri için favorilerim farklı oluyo hep :)

      Sil