Ne Aramıştınız?

29 Mart 2016 Salı

Dirty Works Detox Mud Mask

Merhaba :)

Bugün benim en sevdiğim maskelerden birini sizinle paylaşmak istiyorum.
Başlıktan da anlaşıldığı üzere
Dirty Works markasının the ultimate detox mud maskesi.


Bu bir kil maskesi aslında ancak çoğu kil maskesinin aksine yüzü germiyor.Siyah noktalarımı arındırsın yağı temizlesin diye düşünerek alırsanız sonu hüsran olabilir.
Çünkü bence arındırmak ve kurutmak şöyle dursun inanılmaz bir ferahlık ve rahatlık hissi veriyor.Tabi diğer kil maskelerine oranla...

İçerisinde kaolin ve yeşil kil bulunuyor.

Kullanım önerisi olarak ince bir tabaka halinde yüz ve boyun bölgenize sürüp 10 dakika beklemeniz gerektiği yazıyor.Nitekim ben de öyle yaptım.Çoğu blogda okuduğum şey asla ince bir tabaka halinde süremiyor olduklarıydı ancak ben bu durumu hiç anlamadım.Mis gibi yayılıyor.İncecik sürülüyor.

Temizlerken ılık suyla yıkamanız veya nemli bir bezle temizlemeniz gerektiği yazıyor.Nemli bezle silmeyi denemedim ancak bu makyaj temizlemek için üretilen mikrofiber bezleri ıslatıp temizlemenin iyi olabileceğini düşünüyorum böyle bir deneyeceğim.

Bir kaç blogda okuduğum diğer sorun ise temizlerken zorluk yaşamaları.Sanırım farklı ürünleri kullanıyoruz.Ya formülasyonu değişti ya da kolaylık zorluk algımız biraz farklı çünkü bırakın su değmesini nem görse kurumayan bir yapısı var bu maskenin.
Yani bana kalırsa inanılmaz kolay temizleniyor.

Cildinizin ihtiyaç duyduğu oranda kullanabileceğiniz bir maske.Ben haftada bir iki kere kullanıyorum.

En güzel kısmına gelirsek kokusu.Ben resmen kokusuna bayılıyorum.Yabanmersini özü içeriyormuş sanırım onun kokusu bu.

Son olarak bu markayı gratislerde bulabilirsiniz.Yanlış hatırlamıyorsam 14 tl civarında bir fiyatı olması gerekiyor.

Umarım faydalı bir yazı olmuştur. :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder