Ne Aramıştınız?

28 Ekim 2015 Çarşamba

NK | Tırnak Güçlendiciler

Tırnaklarım neden olduğunu bilmediğim bir şekilde kırılmaya soyulmaya başlamıştı.Bunda bir süredir tırnak besleyicilerimin bitmesinin büyük payı vardı eminim.Bende bu yüzden geçen günlerde gratisten NK markasına ait garlic treatment ve calcium gel tırnak besleyici ve güçlendiricilerini almıştım.Biliyorum yorumlamak için çok uzun zaman geçmedi ama ben bu kadar mucizevi bir etki görünce paylaşmak istedim.


Tırnaklarım çok saçma şekillerde ve derin kırıldığı için kırık olan kısımları tamamen onarmadı tabii ama soyulmaları anında durdurdu.Şöyle söylemek gerekirse hafif soyulmaya müsait bir bölgeyi zorlamama rağmen kaldıramadım.Yeni kırılmaları da önlerse tadından yenmez.
Ojelerimin altına oje renk vermesin diye de bu besleyicilerden kullanıyorum.Böylece hem ojenin zararını minimuma indiriyorum.Hem de kırılmaları önlüyorum.
Herkeste aynı etkiyi verir mi bilemem tabii ancak denemeye değer.Daha önceden kalyonun turuncu bakım yağını ve nail hardener'ını kullanmıştım.Bunların kullanışının yağdan daha kullanışlı olduğunu düşünüyorum.Nail hardener ise şişesinde çok kısa sürede kurumuştu ve o nedenle hiç memnun kalmamıştım.Aynı sorunu yaşamazsam favori tırnak bakım ürünlerim bunlar olacak :) Böyle bir sorunla karşılaşırsam instagramdan paylaşmış olurum.
Gratisten 3.95 tl'ye alabilirsiniz.Ve merak edilen bir diğer konu da garlic treatment'in sarımsak kokup kokmadığı :) merak etmeyin kokmuyor.Normal oje kokusu.Ve son bir artısını daha söyleyip bugünlük gidiyorum çok çabuk kuruyor.İlk sürdüğünüz tırnağınız son tırnağınıza gelene kadar kurumuş oluyor.Yastık izi olan ojelerden şikayetçiyseniz ojeleriniz biraz kuruduktan sonra bunlardan birini sürüp izden kurtulabilirsiniz.Böylece çok yönlü kullanmış da olursunuz :)
Yarın görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder