Ne Aramıştınız?

10 Ekim 2015 Cumartesi

Kırmızı rujun en güzel tonu | MAC-Chili

Yeniden merhaba :)
Almadan önce internette deli gibi swatchlarını araştırdığım ancak bir türlü gerçek rengi hangisi anlayamadığım bir rujdan söz edecegim bugün.

Bir süre kiremit kırmızı ruj arayışına girdim. Nars leslie'ye göz koydum ama içimdeki hızlıca sahip olma isteği nispeten daha uygun fiyatlı bir ruj aramaya yöneltti beni.Golden rose velvet matte serisinden bir ruj gördüm,mağazalarda bulamadım. Daha sonra chiliyle karşılaştım.
MAC mağazasına gittiğimde testerı olmadığı için ruju denemeden,görsellerdeki Jessica Alba'nın dudağında durduğu renktir diye umdum ve aldım.
Sonuca gelirsek evet ruj kiremit kırmızısı ancak ben içinde biraz daha kahvelik olur diye ummuştum. Yine de bebeğim oldu mu oldu. Aşk yaşıyor muyuz evet.
Bir ruj fırçasıyla incecik sürdükten sonra ruju direk uyguluyorum. Mat olmasına rağmen sürümü zorlamıyor. Ancak gün içinde dikkat edilmesi gerekiyor çünkü dudağınızı ne kadar güzel nemlendirseniz de arada pütürler oluşabiliyor. E belirgin de bir rengi olunca dikkat gerektiriyor.
Son olarak da fiyatı 58 lira.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder