Ne Aramıştınız?

10 Şubat 2017 Cuma

Yeni Ürünlerin Tende Duruşları


Merhaba

Kısa bir aradan sonra indirim dönemi başlamışken benden istediğiniz üzere bazı ürünlerin tenimde duruşlarını sizinle paylaşmak istiyorum.
Ürünleri kullanmaya başlayalı çok olmadığından detay veremeyeceğim haklarında ama renklerini görmek istediniz diye paylaşıyorum :)

Öncelikle Maybelline'in yeni gelen renklerinden 988 numara Brown Sugar isimli ruju ve Nyx'in Thalia isimli 529 numaralı rujuyla başlayalım.

Üstteki Maybelline - Alttaki Nyx
Daha sonra yine Maybelline'in yeni gelen kaş maskarasıyla devam edelim.Bendeki medium brown rengi ve çok açık veya koyu kaşlarınız yoksa beğeneceğinizi,geniş bir kitleye uyum sağlayacağını düşünüyorum bu tonun.
Elinizde varsa fikir versin diye de Essence markasının make me brow maskarasının 2 numarasıyla karşılaştırdım.
Üste sürdüğüm Maybelline kaş maskarası.


En son olarak da Maybelline ve Loreal Paris'in aydınlatıcılarını paylaşmak istiyorum.
Üste sürdüğüm Maybelline Strobing Liquid Light rengi alttaki ise Loreal Paris'in Icy Glow aydınlatıcısı.
Maybelline'in bir tık daha baskın ışıltısı olması haricinde bir farkları olduğunu düşünmüyorum ben.
Kalıcılığı,fondötenle karıştığındaki performansı hakkında henüz bir fikrim olmasa da renk açısından güzel bir benzerlik bence.


Yazı ve fotoğraflar biraz aceleye geldi ama umarım indirim döneminde alışverişlerinizde işinize yarayacak bir paylaşım olmuştur :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder