Ne Aramıştınız?

11 Ocak 2017 Çarşamba

1 Palet 3 Makyaj | Nude Tude - 2


Merhaba

Bugün 1 palet 3 makyaj yazılarımın Nude Tude paleti için ikinci versiyonunu paylaşmak istiyorum sizinle.
Bu makyajda daha soğuk tonların hakim olduğu yine günlük ama biraz daha uğraşılmış gözüken bir görüntü hedefledim.
Hangi renkleri nasıl kullandığıma geçmek gerekirse;

Göz kapağıma katlanma bölgesini geçmeyecek şekilde Sophisticated rengini sık kıllı bir fırçayla çok yaymadan uyguladım.
Bu renk füme tonlarında içinde altın yansımalar bulunan çok hoş bir ton.
Ben günlük olarak çok sık kullanmıyordum ama bugünden sonra eminim daha sık kullanacağım.

Daha sonra bu tonla en uyumlu bulduğum renk olan Selfish rengini göz içime daha aydınlık durmasını istediğim yerlere uyguladım.
Her zaman sıcak tonlarla uyguladığım makyajı gri ve daha soğuk tonlarla yaptım diyebilirim kısacası.

Bu iki farı uyguladıktan sonra da yarım eyeliner çektim ve sadece üst kirpiklerime maskara uyguladım.

Fazla renk oyunu olmayan,deli gibi karıştırma gerektirmeyen,çok kolay bir makyaj oldu bu da.

Umarım siz de
 beğenmişsinizdir :)

Eğer bu palette gözünüz varsa makyaj olarak böyle bir görüntü elde edebilirsiniz.
Renklere aşağıdaki görsellerden bakabilirsiniz ve aynı zamanda bu paletle yaptığım ilk göz makyajını ise buradan okuyabilirsiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder