Ne Aramıştınız?

3 Aralık 2016 Cumartesi

Neler İzledim - 2



Merhaba

İki haftada bir yazdığım neler izledim yazılarımdan ikincisini sizinle paylaşmak istedim bugün.
Belki aralarından ilginizi çekecek bir film bulursunuz.
Apollo 13

Gerçek bir olayı konu alan bir film bu.Olayı da filmi de siz araştırırsınız ancak kısaca bahsetmem gerekirse Nasa'daki bir grup insanın uzaya çıkış hikayesini anlatıyor.
-Ay'a ayak basabildiler mi?
Dünya'ya dönebildiler mi?-
Soruları üzerine kurulmuş bir film de diyebilirim.
Gerçi olayı biliyorsanız sonunu da biliyorsunuz demektir. :)

Sleepless in Seattle

Tom Hanks'in oynadığı bir film yine.
Eşinin vefatından sonra çocuğuyla bir hayat kuruyor ancak daha sonra çocuğu babasının artık birisiyle olması gerektiğini düşünüp bir radyo programında babasını şikayet ediyor.
Ve babası radyoda yayına bağlanıp kaybettiği eşine olan duygularını anlatınca çok sayıda kadın mektuplar yolluyor ve iletişime geçmeye çalışıyor.
Kimini çocuğu çoğunu da kendisi beğenmiyor ve sonunda ikisinin de beğendiği bir kadın oluyor.
Ama buluşabiliyorlar mı söylemeyeceğim.
Eski ama bence hoş bir romantik komediydi.

The Da Vinci Code

Şimdi ilk Inferno'yu sonra mı Da Vinci'nin Şifresini izledin demeyin.
Çünkü aslında çok önceden bunu izlemiştim.
Ama baktım ki neredeyse hiç hatırlamıyorum oturayım tekrardan izleyeyim dedim.
Bence haketmediği kadar düşük bir puan verilmiş bu filme.
Mutlaka vardır bir bildikleri ama ben baya beğendim.
Çekimin yapıldığı yerler,oynayan oyuncular,sürekli olarak ters köşe edildiğiniz bir senaryo bana hoş geldi.
Ne kadar izlerken gerilsem de kitabını da okumuş biri olarak güzel bir film olduğunu düşünüyorum.
Gizem,gerilim seviyorsanız izlemenizi tavsiye ederim.

Saving Mr. Banks

İki haftadır izlediğim filmler içinde en sevdiğim film bu oldu sanırım.
Mary Poppins ismini ben hiç duymamıştım ama Disney'e ait böyle bir film varmış.
Bu filmde de Mary Poppins'i kitap olarak yazan kişiyle filmi nasıl oluşturdukları anlatılmış.
Hikaye ne kadar gerçeğe dayanıyor bilmiyorum ama ben oldukça sevdim.
Kitabın yazarı inanılmaz zor bir kadın ve bunun sebeplerini film süresinde çok iyi anlıyorsunuz zaten.
Ve Walt Disney'in ve ekibinin yazarı ikna çabalarını izliyorsunuz.
Bence boş zamanınızı değerlendirmeniz açısından güzel bir film.

Larry Crowne

Şimdiye kadar yazdığım tüm filmlerde Tom Hanks oynuyor evet.
Ama bu filmi yönetmiş de aynı zamanda.
Çok iyi bir film diyemem.
Tatlı,sıradan bir romantik komedi.
Üniversite okumadığı gerekçesiyle işten kovulan bir adamın üniversitede yaşadıklarını ve üniversitenin onu ne kadar değiştirdiğini konu alıyor.
Aynı zamanda yaşına rağmen bekar olan asıl oğlan aradığı kişiyi de üniversitede buluyor.

French Kiss

Meg Ryan ismini son zamanlarda çok sık duyunca merak edip filmlerini araştırdım.Birkaçını zaten izlemiştim.Kalanlardan da belki de adını çok duyduğum için bunu tercih ettim.
Uçak korkusu olan bir kadını canlandırıyor Meg Ryan.
Ve sırf bu sebepten yakın zamanda evlenmeyi planladığı adamla Fransa'ya uçamıyor.
Adam birgün arayıp başkasına aşık olduğunu söyleyince gitmemesi gerektiği halde ve korkusuna rağmen uçağa biniyor ve şansına yanına bir dolandırıcı oturuyor.
Tahmin edersiniz ki başına türlü iş geliyor.
Ve bir yerden sonra bütün bu olayları izliyorsunuz.
İzlerken son yarım saate kadar çok etkilenerek izlemedim.Hatta biraz sıkılmıştım bile ama sonuna doğru işler daha hoş bir hal aldı.
Yine mükemmel bulmadığım ama izlenmeye değecek romantik komedilerden diyebilirim.

Ve böylece bu iki haftalık izlediklerimin de sonuna geldik.
Önümüzdeki hafta film izlemek açısından çok verimli geçmeyecek eminim ama sonraki hafta telafi edersem bir sonraki cumartesi yeni bir neler izledim yazısıyla görüşmek üzere. :)

Bu arada unutmadan okumak isterseniz;

Neler İzledim - 1

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder