Ne Aramıştınız?

2 Kasım 2016 Çarşamba

Nyx Liquid Suede 03 - Cherry Skies'ın Muadili Ne? | Muadiller #2


Merhaba

Nyx lansmanına katıldığımda hediye edilen ürünlerin arasında bu rengi ve yapısı muhteşem olan liquid suede serisinden cherry skies rengi de vardı.

Evet nyx de gayet uygun fiyatlı ve online alışverişinin de açılmasıyla daha kolay ulaşılabilir hale geldi ama online alışverişi tercih etmeyip yaşadığı şehirde nyx mağazası olmayan kişiler için hala biraz ulaşılması zor.

Ben kasıtlı olarak bu rujun muadilini aramadım aslında ama ilk sürdüğümde bana bir ruju çok anımsatmıştı denemek istedim.
Ve sürdüğümde birebir olduklarını gördüm.Yapıları olsun,renkleri olsun,opaklıkları ve kalıcılıkları olsun çok benziyor.

Öyle ki fotoğrafta da gözüktüğü üzere tende duruşu arasında fark varsa bile benim gözümün algılayabildiği bir fark değil bu.
Bana kalırsa elinizde herhangi biri varsa diğerini almanıza hiç gerek yok.Ve nyx markasına ulaşmanız zorsa da gönül rahatlığıyla the balm markasının adoring rengini alabilirsiniz.

Bu arada ilk görselde üstteki nyx alttaki the balm.

Umarım faydalı bir yazı olmuştur. :)


4 yorum:

  1. Ellerine sağlık canım ☺

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. İndirimsiz haliyle Nyx The Balmdan daha uygun ama indirimle eşit fiyata geliyorlar aşağı yukarı

      Sil