Ne Aramıştınız?

7 Ekim 2016 Cuma

Wet'n Wild Megaglo Kontür Paleti

Merhaba

Wet'n wild markasının rujlarından sonra sanırım en favorim olan ürünü olan kontür paletini konuşacağız bugün.


Bu ürünün iki farklı renk seçeneği var.
Açık renk seçeneği Dulce de Leche ve daha koyu olanı Caramel Toffee olmak üzere.
Ben ikisi arasında kararsız kalsam da açık olanı tercih ettim.İyiki de öyle yapmışım.Bence rengi benim için güzel bir kontür rengi oldu.
Siz de eğer benim gibi bir ten rengine sahipseniz ve kararsızsanız açık rengi tavsiye ederim.

Biraz da üründen bahsedelim.
İki tarafı da pudra yapıda bir ürün bu.
Ve yine iki pudra da tamamen ışıltısızlar.
Kontür rengi nötr bir gölge rengi -ki bence çok güzel bir kontür rengi-
Aydınlatıcısı ise Caramel Toffee paletindeki kadar olmasa da sarımsı bir aydınlatıcı.



Ürün bence oldukça kalıcı.
Hatta zaman geçtikçe daha güzel oturup çok daha güzel bir sonuç veriyor.
Ben eklipsin kontür fırçasıyla elmacık kemiklerimin altına uyguladıktan sonra yine eklipsin üç yüzlü fondöten fırçasıya altını belirginleştirip göz altlarıma v oluşturacak şekilde uyguluyorum.

Ama bence paletin yıldızı kontür renginden ziyade aydınlatıcısı.
O kadar güzel bir yapısı ve rengi var ki bazen ben tüm yüzümü bu pudrayla pudralıyorum.
Sanırım boşuna bitiremeyeceğimi sanmışım.Yakında dibini görürüm.

Ürün bu fiyat aralığında alınabilecek çok güzel seçeneklerden biri.Ama bir problemi var ki müthiş tozutuyor.
Fırçaya alırken tozutmasını geçtim nerdeyse kenarlarını temizleyip kaldırdığımda bile durduğu yerden tozuyor.
Yine de sizi almaktan vazgeçirmesin o kadar kusur kadı kızında da olur.

Ürünü gratislerde bulabilirsiniz.
İndirimli olarak 15 liraya almıştım ben bu ürünü ancak normal fiyatı 25 lira.

Umarım faydalı bir yazı olmuştur. :)

1 yorum: