Ne Aramıştınız?

12 Ekim 2016 Çarşamba

Gosh Boombastic Swirl Xxl Maskara



Merhaba

Bugün sizin de ismini çok duyduğunuza inandığım bir maskaradan bahsedeceğiz.

Yalnızca gratislerde satılan Gosh markasının belki de en ünlü maskarası bu.
Bir de siyah ambalajlı olan versiyonu var ama fırçaları farklı,yapıları da farklıdır diye tahmin ediyorum.
Ben yeşil ambalajlı olanını kullanıyorum.

Maskaranın en karakteristik olan kısmı yani fırçasıyla başlayayım.Kocaman ve diken uçlarının yanında tarağımsı çıkıntıları da olan bir fırçası var.Uç kısmında da yuvarlak ve dikenli bir kısmı var.
Gördüğümde asla tüm kirpiklere ulaşamaz her yere bulaşacak diye düşünmüştüm.Ama çok güzel gözüme oturdu;alt ve en kısa kirpiklerime yuvarlak olan dikenli ucuyla çok rahat ulaşabildim.



Yapısına da değineyim.
Maskarayı ilk açtığım ve kullandığım gün vaat ettiği hacmi vermediğini düşünmüştüm.Ama biliyordum ki maskaralar biraz kıvam aldıktan sonra daha güzel hacim veriyor.O yüzden bu yazıyı yazmak için de maskara için düşüncelerimin oturması için de bekledim.
Açıkçası tahmin ettiğim gibi de oldu.
Şuan verdiği hacimden ve uzunluktan çok memnunum.
Ayrıca siyahlığı da bence oldukça iyi.

Ama herşeyden çok memnun olduğum birşey var ki kıvırması.
Şimdiye kadar kullandığım rimellerden kirpikleri en güzel kıvıran ve kaldıran rimel bu oldu diyebilirim.
Uygulanmış halini fotoğrafta görebilirsiniz.Kirpik kıvırıcısız ve tek katta verdiği kıvrımı göstermek adına önden bir fotoğraf kullanmadım.
Ama eğer görmek isterseniz instagram hesabımdan bakabilirsiniz.


Son olarak da gün içinde ıslak ellerinizle gözünüzü ovuşturmadığınız sürece akmıyor ve parça parça dökülmüyor.
Temizlenmesi de oldukça rahat.Herhangi bir temizleme suyu ya da jeliyle arındırabilirsiniz.


Fiyatı indirimsiz 28 lira civarıyken ben indirimde 18 liraya edinmiştim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder