Ne Aramıştınız?

5 Ekim 2016 Çarşamba

Benim Nyx Soft Matte Lip Cream Serim

Merhaba

Biliyorsunuz Nyx ürünlerini çok severek kullanıyorum.Bu rujlar da çok merak ettiğim bir seriydi ve elime geçince hemen inceleyip sizinle paylaşmak istedim.


Öncelikle rujların isimlerini yazayım buraya

Soldan sağa;
-Stockholm
-Tokyo
-Abu Dhabi
-Monte Carlo
-Copenhagen
-Transilvania

Gelelim rujlara
Öncelikle aplikatörünün fotoğrafını koyayım.Bildiğiniz klasik lip gloss aplikatörü bu.
Bunu belirtmek istedim çünkü ilerleyen zamanlarda farklı serileri de inceleyeceğiz ve aplikatörlerinin farklarını da göstermek istiyorum.


Bir de kısaca yapısından bahsedeyim.
Köpüğümsü kremimsi kullandığım çoğu likit mat rujdan farklı bir yapısı var bu serinin.Bitişi de kullandığım diğer likit mat rujlardan daha yumuşak duruyor.
Gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki dudakları hiç kurutmuyor.
Ve açık renkler rengini çok güzel veriyor.
Koyu renkler için aynısını söyleyemeyeceğim.Birebir paketteki rengi almak için tamamen kuruduktan sonra ikinci bir katı geçmeniz gerekiyor.Ama bazı renklerin güzelliği ve yapısı için bu kesinlikle göze alınabilir bir eksi.
Kalıcılıkları ise oldukça başarılı.
Ben gün boyu kalıcı ruj fikrinden pek hoşlanmıyorum o yüzden kalıcılıkları iyi olmasaydı da benim için farketmezdi ama buna dikkat ediyorsanız memnun kalacağınıza eminim.
Başka markalara kıyasla fiyatları da oldukça uygun o yüzden kesinlikle bakmanızı öneririm.
Renk skalası da baya geniş.
Mutlaka beğeneceğiniz bir renk olacaktır.

Bendeki rujların duruşları bu şekilde;


Yukarıdan aşağıya;

-Stockholm
-Tokyo
-Abu Dhabi

-Monte Carlo
-Copenhagen
-Transivania


Bu arada kaç Nyx yazımda bu duruma isyan ettim bilmiyorum ama sonunda online satışa başladılar.
Eğer bu ürünleri satın almak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz.

Umarım keyifli ve faydalı bir yazı olmuştur.
Bu seriyi genişleteceğimden eminim aklımda olan bir sürü rengi var.Belki bir süre sonra yeni bir seri yazısı gelebilir.
Takipte kalın :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder