Ne Aramıştınız?

18 Eylül 2016 Pazar

Maybelline Rosewood Allık

Merhaba

Bugün Maybelline markasının bir allığından bahsetmek istiyorum.



Yapısından başlamak gerekirse ne çok yumuşak ne de çok tebeşirimsi diyemem.Orta karar,benim beklentimi karşılayan bir yapısı var.

Pigmentasyonu da aşırı iyi değil ama asla kötü anlamına da gelmesin bu çünkü benim seçtiğim renk cildimde çok belli olacak bir ton olmadığından yanılıyor olabilirim ve size gayet başarılı gelebilir.

Rengi ise çok açık bir somon rengi.Benim ten rengime yakın bir cildiniz varsa çok rahatlıkla koyu göz makyajlarıyla ya da allık kullanması zor olan kırmızı rujlarla birlikte kullanabilirsiniz.
Çok açık tenlilerde pembeliği ön plana çıkıp belirginleşeceği gibi esmere dönük tenlerde malesef ki kendini belli etmeyecektir.



Kalıcılığı ise yine renginden ötürü yanıltıcı olabilmekle beraber gün içinde tazelemenizi gerektiriyor.

Ambalajından bahsetmeden de geçemeyeceğim ilk aldığımda ürüne zarar vermeden açmam mümkün olmuyordu.Çok sertti ve pudrayı sıyırıyordu.Ama daha sonradan yumuşadı.

Fiyatı ben aldığımda indirimsiz olarak 21.90 liraydı.Daha farklı renk seçenekleri de var bakmanızı önerebilirim uygun fiyatlı bir allık arıyorsanız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder