Ne Aramıştınız?

10 Eylül 2016 Cumartesi

Eklips Metal Seri Triangled Fondöten Fırçası

Merhaba

Eklips son dönemde muhteşem bir iş yapıp Real Techniques fırçaların taklitlerini üretti.Bundan önce aliexpress gibi sitelerden sahtelerini alanlar vardı.Açıkçası ben de almayı planlıyordum ama almadan bu fırçalar geldi.


Eyeliner fırçasından kontür fırçasına birçok fırça var.Ben de size ilk olarak şekli kedi dili fondöten fırçalarını andırdığı için çoğu kişinin uzak durduğu bu üç köşeli fondöten fırçasını anlatmak istiyorum.

Beni instagramdan takip ediyorsanız biliyorsunuzdur daha önce neredeyse tüm makyajımı bu fırçayla yaptığımı paylaşmıştım.
Hala da öyle!
Sevmeyeceğimi düşünüyordum açıkçası ama baya sevdim diyebilirim.

Gelelim nelerde kullandığıma.

Tabiki öncelikli görevi olan fondöten sürüyorum ama fondöteni sadece yerleştirip üzerinden başka bir fırçayla geçmek amaçlı kullanmıyorum direk sadece bu fırçayla yayıyorum.
Dairesel hareketlerle güzel yayıldığında fırça izi falan kalmıyor.

Daha sonrasında kontür yaptıktan sonra aydınlatmak istediğim yerlere açık renkli bir pudra geçerken kullanıyorum.Hem göz altına hem de elmacık kemiği altına çok güzel oturuyor diyebilirim.

Ve daha sonra ışıltılı toz aydınlatıcı kullanacaksam da bu fırçayı kullanıyorum.Minicik sivri ucu dudak üstüne,burun ucuna;geniş yan yüzeyleri ise geri kalan yerlere çok güzel uygulama yapmayı sağlıyor.

Gelelim en can alıcı soruya.Kıl döküyor mu?
Bu durumu biraz şansa bağlamak istiyorum çünkü çok kaliteli bilindik markalardan fırçalar alıp da kıl dökme sorunu yaşayan çok tanıdığım var.Ama ben bu zamana kadar kullandığım tek bir fırçada dahi bir kıl döküldüğünü görmedim.Biraz yıkama şekliyle,biraz da temizledikten sonra suyunu çok sert sıkmamakla alakalı olabilir diye düşünüyorum.

Cevabı toparlayacak olursam ben bir tane bile kıl döktüğünü görmedim.Muhtemelen alırsanız sizin fırçalarınızın da kılları şakır şakır dökülmeyecektir ama başka faktörlere bağlı olarak böyle bir sorun yaşayabilirsiniz.

Fiyatını tam hatırlamamakla beraber 17-20 tl arasında olduğunu söyleyebilirim.