Ne Aramıştınız?

9 Ağustos 2016 Salı

Nyx Hot Singles Eyeshadow | Happy Hour - 2

Merhaba

Nyx farların elimde olan ikincisinden bahsetmek istiyorum bugün.
Rengin adı Happy Hour.


Ve bence herkesin elinde olan,olması gereken banko bir renk.
Soğuğa daha yakın bir kahverengi tonu ancak hiç sıcaklık barındırmıyor diyemem.

Dağıtıldığında katlanma bölgesinde veya göz kapağında doğal bir gölge elde etmenizi sağlıyor.
Bu renge yakın bir çok tonu mağazada bulabilirsiniz.

Ürünün yapısına gelirsek daha önce anlattığım renk gibi yumuşak değil.Flustered rengine kıyasla daha kuru ve daha az pigmentli bir yapısı var.
Ama bu çok büyük bir dezavantaj gibi gözükmesin.Kontrollü olarak rengin yoğunluğunu arttırabilmek adına güzel bile sayılabilir.Hatta böyle kullanıldığında güzel bir sonuç çıkıyor diyebilirim.
Aşırı derecede tozuttuğunu düşünmüyorum.Hiç ten makyajımı bu farı sürdükten sonra düzeltme ihtiyacı duymadım açıkçası.


Kalıcılığına da değinecek olursam çok muhteşem değil.Sabah sürüyorum akşam siliyorum diyemem.Sürüyorum iki dakika sonra uçuyor gibi bir durum da yok.Ama gün içinde yeterli kalıcılıkta.Yalnızca beni rahatsız eden tek bir yanı var.Çizgileniyor.
Onu da bir bazla halledemeyeceğimi sanmıyorum.Ya da arada bir dağıtmak benim için günlük olarak büyük bir dert değil.
Bu serideki diğer 87 renk gibi bu far da 8 lira.Bu şekilde palete yerleştirmek üzere alabileceğiniz gibi direk tekli paket halinde de alabilirsiniz.
Bu yazımda da bahsettiğim Flustered rengi hakkındaki fikirlerimi okumak isterseniz buraya tıklayabilirsiz.

Umarım keyifli bir yazı olmuştur. :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder