Ne Aramıştınız?

13 Haziran 2016 Pazartesi

Wet'n Wild Rujlar | Pembeler

Merhaba

Dün bahsettiğim 5'li gruplardan ikincisi olan pembeler ile devam edeceğim bugün de.

Genel olarak çok tercih etmediğim bir renk pembe ancak yine de bazı makyajlarda kullanılabiliyor veya birbirleriyle karıştırıldıklarında güzel tonlar elde edilebiliyor.

Hemen renklere geçelim;

Rose bud
In the fleshten bir tık daha pembe bir ruj diyebilirim bu renk için.Çok baskın bir ton olmadığı için koyu göz makyajlarına yakışabilir.Ama her ten ve dudak rengine uyabileceğini düşünmüyorum.Daha pigmentli dudaklara sahip kişilerde çok açık,pigmenti az dudaklara sahip kişilerde ise bende durduğundan daha pembe durabilir.Her rujda olduğu gibi denemeden almayın derim. :)

Wet'n Wild - Rose Bud

Wine room
Fotoğrafta tam rengini yakalayamamakla beraber daha sıcak ve çok çok daha yoğun bir pembe diyebilirim bu renk için.Günlük olarak benim çok tercihim değil ancak çoğu kişiye çok yakışacağına eminim.

Wet'n Wild - Wine Room

Mauve Outta Here
Mauve denen tonla hiçbir alakası olmayan,soğuk,donuk bir pembe.Hiçbir türlü sevemediğim bir renk.Tıpkı "Just Peachy" rengi gibi dudaklarımla bütünleşmedi.Kullanıp kendine yakıştıranlara gıpta ile bakıyorum açıkçası.

Wet'n Wild - Mauve Outta Here

Sugar Plum Fairy
Eğer daha önce bu renklerini yansıtamadım dediğim renklerin swatchlarını gördüyseniz eminim bu fotoğraf ne alaka diyeceksiniz ancak ben bu kadar baskın,koyu ve uç renkleri kullanırken dudağıma sürüp parmağımla üzerinden geçiyorum ki dudağımla bütünleşsin ve rengi zaten yapayken bir de duruşu yapay olmasın.Rengi anlatmak gerekirse kopkoyu bir eflatun diyebilirim.Değil iki kat bir tam kat bile sürmemin mümkün olmadığı bir renk.Ama bu şekilde kullanabilirim.Çok her gün kullanılabilecek bir ruj değil kısacası.

Wet'n Wild - Sugar Plum Fairy

Ravin Rasin
Bu rujun da daha öncelerden uzun bir yazısını yazmıştım.Ama dudakta duruşunu koymamıştım.Çok güzel bir mor tonu diyebilirim.Bu 5 ruj içinde günlük olarak en kullanılabilir ruj benim için bu.Ve bu ruju da tam bir kat olarak kullanmadım.

Wet'n Wild - Ravin Rasin

Eğer okumadıysanız dün yazdığım Wet'n Wild 5 nude ruj yazıma buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Umarım faydalı bir yazı olmuştur. :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder