Ne Aramıştınız?

18 Haziran 2016 Cumartesi

John Frieda Luxurious Volume Şampuan

Merhaba

Kadınlar günü indiriminden aldığım ve o zamandan beri kullandığım John Frieda markasının Luxurious Volume şampuanından bahsetmek istiyorum bugün.

Bu şampuan ince telli ve sönük saçlara hacim verme gibi bir vaatle piyasaya sürülmüş.
Şeffaf yapıda ve normal tipteki saçların kullanımına uygun.

Ama bana bu şampuan sorulduğunda aklıma ilk gelen şey hacimden çok arındırıcılığı.
Bu şampuanı kullandığımda resmen gıcır gıcır ses geldiğini söyleyebilirim saçlarımdan.

Hacim vermiyor mu sorusuna gelirsek de saçı güzel arındırdığı için sanırım ilk gün güzel bir hacim veriyor.Ancak vaat ettiği gibi 7 gün süresince bir hacim verdiğini söylemek yalan olur.
Kim 7 gün boyunca saçlarını yıkama ihtiyacı hissetmez orası da ayrı mesele gerçi.

İnce telli saçların sorunu olan yağlandırma konusuna gelirsem de o kadar güzel arındırmasına rağmen öyle çok uzun bir zaman yağlandırmadan kalıyor diyemem.Sanırım bu normal tipteki saçlara uygun oluşundan ve benim saç tipimden kaynaklanıyor ama daha önce blogumda da yazısını yazdığım LeSoleil şampuanı kullandığımda daha uzun süre yağlanmadan kaldığını söyleyebilirim.

Ben bir süredir bu iki şampuanı dönüşümlü olarak kullanıyorum ve etkisinden memnunum.
Ama bittiğinde yeniden alacağım bir şampuan mı sorusuna evet diyemeyeceğim.
Çünkü arındırıcılığı haricinde bildiğimiz elidor,syoss,pantene gibi şampuanlardan çok da bir farkı olduğunu düşünmüyorum.

Gratis,watsons gibi mağazalarda bulabilirsiniz.Fiyatı 25 tl civarında ancak indirimli haliyle 16 tl gibi bir fiyata düşüyor.

Umarım faydalı bir yazı olmuştur.Merak ettiğiniz şeyler için yorum bırakırsanız sevinirim. :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder