Ne Aramıştınız?

26 Mayıs 2016 Perşembe

Maybelline Lash Sensational Maskara

Merhaba :)

Bugün Türkiye'ye geldiğinde olay yaratan,kapış kapış giden,alanın üç beş tane alıp stok yaptığı Maybelline markasının lash sensational adlı maskarasından bahsedeceğim.

Maybelline Lash Sensational

Öncelikle yapısından ve fırçasından bahsedeyim.Plastik bir tarafı kısa taraklı,diğer tarafı uzun taraflı kavisli bir fırçası var.Maskaranın yapısı ise ilk açtığım zaman bile tok ve çok güzeldi bence.Fırçasıyla da birleşince gerçekten güzel ayıran ve güzel uzunluk sunan bir maskara diyebilirim.

Maybelline Lash Sensational

Hatta Maybelline markasının en başarılı maskaralarından biri olduğuna da kefilim.Tabi istediğiniz çok yoğun bir hacim değilse.

Tamam fiyatı gayet uygun bir maskara kabul.Rahatlıkla her mağazada bulabileceğiniz bir maskara o da kabul.Ama çok kişiden duyduğum ve bence büyük bir problem olan bir sorunu var ki kirpikleri döküyor.
Öyle gün içinde ya da sildikten sonra dökmüyor yanlış anlaşılmasın.Temizlerken zor temizlenen bir maskara olduğu için zorlamadan dolayı dökülüyor kirpikler ya da kopuyor diyeyim ben ona.
Başta ilk 3 4 kullanımda öyle bir sorun yaşamamıştım ancak daha sonrasında makyajımı temizlerken bir iki kirpiğimi pamukta görmeye başladım.Üstelik çift fazlı güzel bir temizleyiciyle temizlememe rağmen.

Daha sonra temizlerken direk zeytinyağıyla gözlerimden ovalayarak arındırmayı denedim.Öyle bir problem yaşamadım.Eğer kullanmaya cesaret edebilirsem ya da edebilirseniz mutlaka öncesinden bir yağ ile arındırıp sonra silin,yıkayın derim yüzünüzü.

Maskara hakkında söyleyeceklerim bu kadar benim. :)
Artısı eksisi size kalmış,piyasada eşdeğeri bulunmayan bir maskara değil bulamazsanız kullanmayı takıntı haline getirmemenizi öneririm. :)

Umarım faydalı bir yazı olmuştur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder