Ne Aramıştınız?

29 Şubat 2016 Pazartesi

NARS Sheer Glow Fondöten

Merhaba :)

Bugün benim uzun zamandır araştırdığım Nars'ın Sheer Glow fondöteni yazmak istiyorum.





Okuduğum heryerde farklı cilt tipleri farklı özellikleri yazıyordu.Kimi karma normale uygun bulup kuru ciltlilerin sevemeyeceğini yazmış.Ancak ben bu yoruma katılamayacağım.
Ben kuru ciltliyim ve çoğu fondöten kabuklanıyor.Yüzümü masmat gösteriyor.Ben de simsiz ama yine de aydınlık gözüken bir fondöten arıyordum.İçinde sedefimsi yansımalı görüntü bile olsun istemiyordum.Çünkü yapay ışıkta ne kadar güzel duruyorsa gün ışığında sim gibi şeyler hoş gözükmüyor bence.Hem zaten gerekirse aydınlatıcı da kullanılabilir.

Bu konulardaki bütün beklentilerimi karşıladı bu fondöten.
Kabuklanmıyor.Çok bariz olmasa da aydınlık bir görüntüsü var.Islak süngerle uygulandığında daha belirgin bir aydınlık bitişi oluyor.

Orta bir kapatıcılığı var.Çok koyu olmayan lekeleri çok güzel örtüyor yani.Fırçayla daha kapatıcı olurken ıslak sünger biraz daha seyreltiyor.

Gün içinde kurumuyor,akşama kadar yüzümde kalıyor.Şöyle söyleyeyim sabah 6dan akşam 7 8e kadar duruyor makyajım genelde.Ve akşam makyajımı temizlediğimde hala fondöten görüyorum pamukta.

Tek dezavantaj gibi gözüken yanı pompasının ekstra oluşu ama bence pompasız daha uygun miktarda ürün alabiliyorsunuz.
Sonuç olarak en severek kullandığım fondötenim bu oldu bu zamana kadar.

Fiyatı 125 tl.Bence her kuruşuna değer.Bana çok sevdiğim biri hediye etmişti çok istediğimi biliyordu.Ona da burdan kocamaan teşekkür ediyorum. :*



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder