Ne Aramıştınız?

18 Şubat 2016 Perşembe

MAC Studio Fix Pudra Fondöten İncelemesi

Merhaba

Doğuştan şanslı değilsek günlük olarak ihtiyacımız doğrultusunda yüzümüze kapatıcı birşeyler sürmeye ihtiyaç duyuyoruz.Çoğunuzun bildiği üzere birçok işlevde pudra çeşidi var.
Sabitleyici,kapatıcı,toz,sıkıştırılmış...

Mac Studio Fix pudra fondötenden bahsedecek olursak
bu kompakt yani sıkıştırılmış bir pudra aynı zamanda da fondöten.
Yani kapatıcı özellikte kullanabileceğiniz,hatta süngeriyle uyguladığınız takdirde baya kapatıcı sonuç alacağınız bir pudra bu.


Ben gereken yerlere kapatıcı uyguladıktan sonra golden rose'un round face brush'ıyla tüm yüzüme uyguluyorum.Bunu belirttim çünkü bir blogda okuduğuma göre bazı kişiler bu pudrayı "cakey" diye adlandırılan kalın aşırı belli olan bir pudra olarak yorumlamışlar.Büyük olasılıkla süngerle uyguladıkları için bu sonucu aldıklarını düşünüyorum.Fırçayla böyle bir görüntü hiç yaşamadım.Hatta altına maybelline bb krem kullandığımda bile.

Ancak bu pudrayla ilgili bir arkadaşımdan duyduğum bir problem daha var ki o da sivilcelenme.
Arkadaşım bu sebeple kullanmayı bıraktığından yakınmıştı ancak o da bu pudrayı süngerle uyguluyordu.Fırçayla daha seyrek bir uygulama yapsaydı belki de böyle bir sıkıntı yaşamazdı.


Bir süredir kullanıyorum bu pudrayı bir iki tane sivilcem çıktı benim de ancak öyle suratımı sivilce basmadı ve belli noktalarda çıktı bunu tedavime veriyorum.Tedavim bittikten sonra yine bu sivilce çıkma sıkıntısını yaşarsam o zaman tekrar değerlendireceğim.

Bildiğiniz üzere Mac markasının renk skalası oldukça geniş.Mutlaka kendinize uygun rengi aldığınızda memnun kalırsınız.
Son olarak da fiyatı ise 90 tl.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder