Ne Aramıştınız?

6 Kasım 2015 Cuma

Clinique SPF 50 Yüz Koruma Kremi

Güneş koruyucuları benim bir parçam.Kullanmadan çıkmamaya özen gösteriyorum.Kullanılmadığında başkalarında bıraktığı
bir iki lekeyi gördükten sonra cesaret edemiyorum.


Bu ürüne gelince başlıkta da belirttiğim gibi spf 50 korumalı bir ürün.Spf 30 çoğu kişiye yeterli gelirken bana yetmiyormuş gibi geliyor.Bu yüzden hep spf 50'yi tercih ediyorum.
Aynı zamanda dikkat ettiğim bir diğer yanı da yağ içermemesi.Bu sivilce oluşturmaması için önemli bir faktör.Emilimi de bu nedenle gayet başarılı.Zaten yoğun krem bir yapısı yok.Nasıl anlatsam bilmiyorum ama bu emilmeyen bembeyaz gözüken bir yapısı yok.Hatta beyazlıkla uzaktan yakından alakası yok.Bu nedenle makyaj yapmadığınızda bile casper gibi gözükmeyeceksiniz ve cildinizde ağırlık yapmayacak.

Güneşe çıktığımda elmacık kemiklerim anında kıpkırmızı olan ben bile gün boyu tazelemeden kullandığımda bile hiç bir kızarıklık oluşturmadı.Favori güneş kremim diyebilirim.

Clinique güneş kremlerinden muzdarip olan bir kaç kişi de okumuştum ama güneş kremi seçerken de cilt tipimizi bilmek çok önemli tabi ki.Eğer cilt tipinizi hala bilmiyorsanız buraya tıklayarak pratik bir biçimde analiz edebilirsiniz. :)

Fiyatına gelince 89 tl,ancak internet sitelerinde fiyatı biraz oynayabiliyor. 
Umarım faydalı bir yazı olmuştur. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder